Papučkáreň - prírodné produkty
 Heuréka recenzie

  • DL
    Daniela, Poprad     
    V prípade nejasností priamo komunikujú, k spokojnosti.

  • MS
    Mária, Šaľa     
    Tovar mi bol doručený veľmi rýchlo a v poriadku.

  • EK
    Elena, Rimavská Sobota     
    Rýchle dodanie.
Zobraziť ďalšie
 Certifikáty
Udržateľný Eshop 2024Mulesing freeGotsRWS

Všetko o nákupe

Nákup v internetovom obchode

  1. Vyberte si žiadaný tovar, prípadne sa prihláste do systému
  2. Ak máte o produkt záujem, zadajte počet kusov a kliknite na ikonku vložiť do košíka.
  3. Ak chcete ukončiť nakupovanie, kliknite na ikonu nákupného košíka v hornom navigačnom menu. Získate prístup k obsahu nákupného košíka, v ktorom môžete dodatočne odoberať alebo meniť počet produktov. Ak ste s výberom spokojní, kliknite na tlačidlo "Pokračovať".
  4. Zvoľte spôsob dopravy a platby.
  5. Zadajte dodacie údaje a kliknite na tlačidlo "Pokračovať" (Ak ste prihlásený a máte už nastavený účet, políčka sa Vám vyplnia automaticky).
  6. Po skontrolovaní všetkých údajov a odsúhlasení obchodných podmienok odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo odoslať objednávku.
  7. Po odoslaní a spracovaní objednávky bude na Váš e-mail obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Na uvedenú e-mailovú adresu vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
  8. Váš tovar Vám bude doručený na základe dodacej lehoty.

Doprava zásielok

1. Dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť podľa Vášho výberu v objednávke. Zásielka je odoslaná do 48 hodín v závislosti od skladových zásob. Pri nákupe nad 50€ Vám tovar doručíme zadarmo.

V predvianočnom období je možné, že sa dodacia doba predĺži o 1 - 2 pracovné dni.

Prosíme, aby ste brali na vedomie extrémny nárast počtu zásielok u kuriérskych spoločností a objednajte si v predstihu a aby ste vždy uviedli len 100% správne všetky dodacie údaje ako aj e-mail, tel. číslo a adresuPre akúkoľvek drobnú chybu napr. v PSČ nemusí byť balíček doručený.

Platba za objednávku

Platbu za objednaný tovar je možné vykonať na dobierku alebo cez okamžité platby s využitím platobnej brány s možnosťou platby kreditnou kartou prostredníctvom platobnej brány Cardpay.

Výmena tovaru

Nesedí Vám veľkosť alebo chcete inú farbu zakúpeného tovaru? Poskytujeme až 30 dennú možnosť vymeniť si zakúpený nepoškodený tovar v rovnakej hodnote. Pre výmenu tovaru nás neváhajte kontaktovať.

Reklamácia tovaru

Na všetok tovar poskytovaný v našom eshope poskytujeme záruku 24 mesiacov od zakúpenia tovaru. V prípade reklamácie prosím prejdite do sekcie Reklamácie (registrovaný užívateľ) alebo vyplnte formulár na Reklamačný protokol, ktorý nám spolu s kópiou faktúry zašlete na email v sekcii Kontakt.

Vrátenie tovaru

Na všetok tovar (okrem produktov, ktoré nemôžu byť po otvorení vrátené z hygienických dôvodov) v našom eshope poskytujeme záruku na vrátenie tovaru do 14 dní od doručenia tovaru. Podmienkou je nepoškodený tovar bez známok používania. Pre vrátenie takéhoto tovaru vyplňte formulár odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku, ktorý nám spolu s kópiou faktúry zašlete na email v sekcii Kontakt, prípadne vložíte do balíčka s tovarom.

Adresa pre vrátenie tovaru:

Papučkáreň s.r.o.
Javornícka 1 
Banská Bystrica 974 11

Sledovanie zásielok

O každom stave objednávky je užívateľ informovaný na špeciálnom odkaze objednávky ako aj na zadaný email. Pri odovzdaní zásielky prepravnej službe je na email odosielané sledovacie číslo s linkom na sledovanie zásielky. Výhoda registrovaných uživateľov je, že sledovacie číslo zásielky si taktiež môžu pozrieť v ich zákazníckom účte ku konkrétnej objednávke.

Viac o vašej zásielke SPS/Alzabox môžete zistiť priamo na stránke kuriérskej spoločnosti SPS: https://www.sps-sro.sk

Sledovanie zásielky Slovenská pošta: https://tandt.posta.sk

Poistenie tovaru

Tovar je poistený v rámci prepravnej spoločnosti na hodnotu tovaru, ktoré obsahujú zásielku. Poistenie platí na dobu počas prevozu až do doby, kedy je tovar k zákazníkovi doručený. Pred prevzatím tovaru od doručovateľa odporúčame pozorne skontrolovať balík alebo obal zásielky. V prípade, že je zásielka poškodená odporúčame túto informáciu zaevidovať cez dostupné možnosti doručovateľa prípadne zásielku ihneď reklamovať ako škodovú udalosť na strane doručovateľa.

Informácie o produktoch

Produkty na eshope obsahujú všetky dôležité informácie ako je obrázok, popis, parametre, dostupné varianty, aktuálne skladové zásoby a v niektorých prípadoch návody, videá. V prípade akýchkoľvek otázok ku konkrétnemu produktu je možné využiť kontaktný formulár "otázka k produktu" zobrazujúci sa v detaile každého produktu.

Ošetrovanie a údržba zakúpených produktov

Všetok tovar zakúpený v našom eshope obsahuje zobrazené spôsoby ošetrovania výrobkov buď priamo na stránke v popise produktu alebo aj priamo na produkte viac o údržbe nájdete v menu sekcii na hlavnej stránke pod údržba a veľkostné tabuľky. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.

Často kladené otázky (FAQ)

Aké je poštovné?
Máme veľa možností doručenia: Slovenská pošta, Alzabox, balíkovo, PPL parcelshop. Cenu poštovného môžete vidieť v druhom kroku košíka pri výbere dopravy. Najlacnejšia možnosť je doručenie do Alzaboxu, podmienka je úhrada vopred. Pri ostatných dopravcoch je aj možnosť dobierky. 

Posielate tovar do zahraničia?
Posielame po celom Slovensku a Česku. Ak chcete tovar poslať do inej krajiny, pre viac info nás kontaktujte.

Poradíte mi s výberom?
Áno a veľmi radi! Stačí nás kontaktovať cez dostupné komunikačné kanály.

 
Táto stránka používa súbory cookies, ktoré nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookies. Viac informácií nájdete tu.
Súbory cookies používame pre správne fungovanie našej webovej stránky a jej funkcií. Pomocou súborov cookies si tiež napríklad pamätáme váš preferovaný jazyk a pamätáme si vaše nastavenia vykonané na stránke.